پنجره – ویترین نمودار دانلود برنامه

پنجره – ویترین: نمودار دانلود برنامه آموزشی طراحی آموزش learning lynda

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!

    «لاکچری» واژه‌ای است که این روزها به شدت میان ایرانی‌ها مرسوم شده است است و البته کم‌ نیستند، افرادی که با یکدیگر در مسابقه شدید هستند بر سر اینکه بگویند، چه کس

    تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!

    لاکچری تقلبی!/ تصویرهای

    عبارات مهم : زندگی

    «لاکچری» واژه ای است که این روزها به شدت میان ایرانی ها مرسوم شده است است و البته کم نیستند، افرادی که با یکدیگر در مسابقه شدید هستند بر سر اینکه بگویند، چه کسی سبک زندگی اش لاکچری تر است؟ ولی اگر شما هم از آن دسته آدم ها هستید که فکر می کنید منشتر شدن تصویر ظرف غذایتان در یک رستوران نسبتا سطح اوج در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یعنی «لاکچری» هستید، سخت در اشتباهید!

    زندگی لاکچری ها قواعد خاص خودش را دارد. به طور کلی این واژه جهت افرادی استفاده می شود که سطح زندگی آن ها بسیار بسیار تجملاتی و پرهزینه است.

    تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!

    در واقع لاکچری ها سبک زندگی را تجربه می کنند که عموم مردم نمی توانند، آن سبک زندگی را داشته باشند.

    در دنیای لاکچری ها همه چیز خاص و دارای اصالت هست. لاکچری ها اهل تقلید نیستند. آن ها معمولا بیش از اینکه صرفا دنبال یک کالای صرفا مصرفی باشند به دنبال یک اثر هنری دارای امضا و شناسنامه دار هستند. آن ها حاضرند میلیون ها دلار هزینه کنند تا اکسسوری را داشته باشند که فقط یک یا نهایتا دو عدد از آن در دنیا ساخته شده است است.

    «لاکچری» واژه‌ای است که این روزها به شدت میان ایرانی‌ها مرسوم شده است است و البته کم‌ نیستند، افرادی که با یکدیگر در مسابقه شدید هستند بر سر اینکه بگویند، چه کس

    آن ها پایشان را درفروشگاه ها و مراکز خرید معمولی نمی گذارند؛ بلکه معمولا جهت خرید کالاهای لوکسشان مثل ساعت، خودنویس، جواهر، فندک و … با یک مشاور و یا کارشناس هنری به افراد خاص مراجعه می کنند و از روی بروزترین ژورنال ها، کالای اورجینال و اصل خود را سفارش می دهند.

    از طرفی سازندگان کالاهای لاکچری نیز افرادی هستند که با الهام از تکنیک های پیچیده بر اساس پتانسیل اشیا، چیزهای مختلفی خلق می کنند.

    سازندگان کالاهای لاکچری به میزان تقاضا در بازار هیچ توجهی ندارند، چون می دانند، مشتری هایشان افراد معمولی نیستند.

    تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!

    سازندگان کالاهای لوکس با خلق یک اثر پیچیده می خواهند مخاطبشان را به چالش بکشند و این در حالی است که به اصالت احترام زیادی می گذارند.

    این مقدمه جهت این بود که بگوییم لاکچری بودن کار راحتی نیست و افرادی که این سبک زندگی را جهت خود گزینش می کنند نیز چندان پر تعداد نیستند.

    «لاکچری» واژه‌ای است که این روزها به شدت میان ایرانی‌ها مرسوم شده است است و البته کم‌ نیستند، افرادی که با یکدیگر در مسابقه شدید هستند بر سر اینکه بگویند، چه کس

    لاکچری ها می توانند جهت خرید یک ساعت مچی دنیا را زیر و رو کنند تا ساعتی را پیدا کنند که از خاک کره ماه ساخته شده است است! این یک شوخی نیست و چنین ساعتی به وسیله یک شرکت معتبر ساخته شده است و یک فرد لاکچری دوست هم این ساعت را خریده است.

    حالا مدتی است که به واسطه گسترش اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … تفکر جدیدی در میان اقشار متفاوت جامعه به خاص جوانان شکل گرفته است تا بخشی از زندگی روزانه خود را در قالب انتشار تصویرهای متفاوت از خودشان به اشتراک بگذارند و سبک جدیدی از زندگی را به دیگران معرفی کنند که از نظر خودشان خیلی لاکچری و خاص است ولی در واقع معنای مهم این واژه پرتمتراق را به چالش کشیده اند.

    تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!

    تقریبا مدت زیادی هست، افرادی که به عنوان سلبریتی های اینستاگرام آشنا می شوند، در حال رواج دادن سبکی از زندگی هستند که تا حد بسیار زیادی مصرف گرا است ولی در عین حال فاصله بسیار زیادی با واژه «لاکچری» دارد.

    افرادی که فکر می کنند با تصویر گرفتن از شکلات های خارجی، بدلیجات، لوازم تحریر، ظرف غذا، کوکتل میوه، فنجان قهوه و…خیلی لاکچری هستند و منشتر شدن تصویر های خوش رنگ و لعاب و فانتزی یک بعد غیر واقعی از زندگی را به تصویر می کشند و با استفاده از هشتگ «لاکچری» به خیال خود شأن و اعتبار جهت خود می خرند.

    سبک زندگی مجازی این اینستاگرامرها که در فضایی غیر از اینترنت آشنا شده است نیستند، باعث شده است تا بعضی شرکت های تجاری یا حتی فروشگاه های کوچک با تبلیغ اجناس خودشان از طریق این افراد، دنبال کنندگان چنین صفحاتی را به یک زندگی لوکس تقلبی دعوت و کالاهای بسیار معمولی را تحت عنوان «لاکچری» به مخاطبانشان قالب کنند. حالا این کالاهای لاکچری چه چیزهایی می توانند، باشند؟

    گل رز جاودان شاخه ای 150 هزارتومان

    یکی از اجناسی که اخیرا تحت عنوان کالای لاکچری به مخاطبان اینترنت عرضه می شود، گل رز جاودان است.

    به طوری که گل های رز طبیعی را با روش های نوین مومیایی می کنند و عمر بافایده آن را به حدود دو سال زیاد کردن می دهند.

    این گل ها در جعبه های متفاوت با بهای شاخه ای 150 هزار تومان به فروش می رسد و جعبه های با گل های زیاد نیز حدود یک و نیم میلیون تومان قیمت دارند.

    به نظر می رسد، این گل فقط به علت بهای گزافی که دارد، لاکچری نامیده شده است هست، لیکن هیچ خلاقیتی در آن دیده نمی شود تا بتوان صفت لاکچری را به آن نسبت داد.

    بدلیجات لاکچری!؟

    یکی از خلاقیت های افراد سودجو این است که زیورآلات بدلی را به صورت عمده از کشور ترکیه خریداری کنند و با قیمت های قابل توجه و تحت عنوان زیورآلات لاکچری به فروش برسانند. اگر شما از خریداران این زیورآلات هستید، باید بدانید که زیورآلات بدون داشتن فلز گرانبها، الماس و سنگ های قیمتی نمی توانند، صفت لاکچری را یدک بکشند.

    زیورآلات لاکچری هیچ گاه تولید انبوه ندارند و نهایتا 5 مدل از آن ها و البته در صورت سفارش مشتری ساخته می شود.

    لاکچری ها با خودکار نمی نویسند!

    یکی دیگر از تبلیغات مجازی این روزها، لوازم تحریر لاکچری هست. لوازم تحریرهایی که معمولا به وسیله کشور چین تولید می شود و از کیفیت متوسطی هم برخوردار است.

    این لوازم مشمول بر خودکار، مداد، دفتر و غیره است که شرکت ها جهت ترغیب مخاطبانشان آن ها را به عنوان کالای لاکچری معرفی می کنند.

    بد نیست بدانید که لاکچری پسندها معمولا علاقه ای به خودکار ندارند و از خودنویس های طلاکاری شده است که اغلب ساخت دست بازیگران و صورت های معروف برجسته هست، استفاده می کنند. جهت لاکچری دوست ها استفاده از کالاهای صادراتی چین و ترکیه یک کمدی است.

    در نهایت اینکه شما با خرید کالاهای درجه سه که از کشورهای دیگر وارد می شود، هیچ گاه لاکچری استایل نام نخواهید گرفت؛ بلکه فقط چیزی بیش از بهای واقعی یک کالای معمولی را پرداخت کرده اید تا به زعم خودتان سبک زندگی تان را به قشر خاصی نزدیک کنید که هیچ تعلقی به آن ندارید.

    زیورآلات، لباس ها، نوشت افزارها و … که به تعداد انبوه هم تولید می شوند، دارای هیچ اصالتی نیستند و فقط جیب شما را خالی می کنند. شما با خریدن این اجناس به عنوان کالای لوکس فقط خودتان را به زحمت و هزینه می اندازید که این یک مصرف گرایی صرف است نه لاکچری!

    اخبار اجتماعی – ایسنا

    واژه های کلیدی: زندگی | زیورآلات | اخبار اجتماعی

    تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!

    تصویرهای ، لاکچری‌ تقلبی!


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار