پنجره – ویترین نمودار دانلود برنامه

پنجره – ویترین: نمودار دانلود برنامه آموزشی طراحی آموزش learning lynda

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کریمی از حمایت مطلق من برخوردار است / برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیباترین خاطراتم را از علی کریمی و نسل طلایی فوتبال کشور عزیزمان ایران دارم و به داشتن شاگردی چون او افتخار می‌کنم. 

    کریمی از حمایت مطلق من برخوردار است / برانکو

    برانکو: کریمی از حمایت مطلق من برخوردار است

    عبارات مهم : بازیکن

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیباترین خاطراتم را از علی کریمی و نسل طلایی فوتبال کشور عزیزمان ایران دارم و به داشتن شاگردی چون او افتخار می کنم.

    به گزارش روزنامه قانون؛ «درست در همان روزهایی که طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) ناامیدانه لیگ را تماشا می کردند، همان روزهایی که درگیری حمیدرضا سیاسی و علی دایی منجر به حضور دو سرمربی در تمرینات سرخ پوشان شد، بسیاری دلواپس بودند که روزهای پر از استرس و شکست پرسپولیس چه زمانی به آخر می رسد؟ شاید هیچ کس تصور نمی کرد روزی که چندان دور نبود، این تیم مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرد و جهت تکرار قهرمانی بجنگد. برانکو ایوانکوویچ ناجی بزرگی جهت تیمی بود که هر روز بیش از پیش غرق در حاشیه و شکست بود. او تیمی را ساخته که فصل گذشته مقتدرانه قهرمان شد و در فصل جاری نیز با ۱۶ امتیاز بالاتر از تیم دوم به دنبال تکرار عنوان قهرمانی هست. گفت وگو با سرمربی کروات پرسپولیس فرصتی بود تا از اوضاع این روزهای سرخ پوشان بپرسیم. پرسپولیس امروز باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود؛ جدایی ناگهانی مهدی طارمی، نیمکت نشینی های محسن مسلمان و شایعات مربوط به قهر او در کنار افشاگری های علی کریمی بهانه ای بود تا با سرمربی موفق پرسپولیس گفت وگویی انجام بدهیم که در ادامه می خوانید.

    برای شروع گفت وگو می خواهم از قهرمانی مجدد پرسپولیس بپرسم. بارها گفته اید این تیم هنوز قهرمان نشده ولی بعید است تیمی بتواند فاصله امتیازی با پرسپولیس را جبران کند.

    کریمی از حمایت مطلق من برخوردار است / برانکو

    ما به لحاظ تئوری هنوز قهرمان نشده ایم. در واقع گام بزرگی جهت قهرمانی برداشتیم ولی ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که نتوانیم این عنوان را کسب کنیم. بسیار خوشحالم که موفق شدیم به شکل خاصی قهرمانی مان را حفظ کنیم لیکن حفظ این عنوان مهم تر از دستیابی به آن هست. در حال حاضر ترجیح می دهم خوشحالی نکنم و زمانی مراسم خوش حالی خواهم گرفت که جام را بالای سر ببریم.

    همیشه برایم پرسش بوده که یک مربی چگونه می تواند قهرمانی را تکرار کند؟ در واقع می خواهم بدانم چگونه موفق شدید بازیکنان را دوباره تهییج کنید که جهت قهرمانی بجنگند؟ چگونه به آنها انگیزه دادید؟

    قبل از هر چیز باید بگویم بسیار خوشحالم که گروهی از بازیکنان را در اختیار دارم که از کار کردن با آنها لذت می برم. خوشحال ترم که دو سال پیاپی توانسته ام با آنها قهرمان شوم. راجع به پرسش شما نیز باید بگویم کار کردن با این بازیکنان سخت نیست و انگیزه دادن به آنها کار دشواری نبود. بازیکنانم می خواهند کار و پیشرفت کنند و به اهداف خود برسند. آنها در هر مسابقه نسبت به مسابقه قبلی بهتر و قاطعانه تر بازی می کنند.

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیباترین خاطراتم را از علی کریمی و نسل طلایی فوتبال کشور عزیزمان ایران دارم و به داشتن شاگردی چون او افتخار می‌کنم. 

    در لیست آسیایی پرسپولیس بازیکنانی هستند که حتی تجربه بازی در لیگ برتر کشور عزیزمان ایران را نیز ندارند. به عنوان مثال محمد امین اسدی یا آدام همتی می توانند سرخ پوشان را در راه کسب عنوان بهتر در آسیا کمک کنند؟

    در لیست پرسپولیس جهت آسیا بازیکنان جدیدی حضور دارند که از تیم پایه ها به بزرگسالان اضافه شده است اند. آنها در کنار تیمی قرار می گیرند که صاحب تجربه هستند و البته عنوان قهرمانی را نیز در کارنامه دارند. این بازیکنان به تدریج رشد خواهند کرد. باید به آنها اجازه رشد بدهیم.

    محسن مسلمان در روزهای اخیر پست های پرسپولیسی خود را از بین بردن کرد. او نیمکت نشین شده است و شایعاتی راجع به قهر این بازیکن وجود دارد. چه اتفاقی رخ داده که مسلمان جای خود را به بشار رسن داده است؟

    او هیچ گونه خطایی انجام نداده. بسیار خوشحالم که با این بازیکنان کار می کنم. پرسپولیس کلوب بزرگی است و گاهی به تغییرات نیاز دارد. من اولویت را به بازیکنان دیگر داده ام و این عنوان چیزی از ارزش های مسلمان کم نمی کند. هیچ اتفاق اندوه باری رخ نداده، مسلمان بازمی گردد و بازی اش را انجام می دهد. او در پرسپولیس پیشرفت زیادی کرده و بازی های بسیاری را جهت این تیم انجام داده هست. مسلمان در حال حاضر نیاز به استراحت دارد. او رقبای سرسختی در تیم دارد و با وجود آنها موفق شده است به مهره مهم تیم تبدیل شود. بنا بر این در حال حاضر باید کمی استراحت کند.

    کریمی از حمایت مطلق من برخوردار است / برانکو

    در روزهایی که ماجرای جدایی علی اکبر طاهری از پرسپولیس مطرح شده است بود گفته می شد شما به کلوب گفته اید اگر طاهری برود، تمدید نخواهید کرد ولی او رفت و شما قراردادتان را تمدید کردید.

    من هرگز چنین چیزی را به کلوب نگفته بودم. طاهری شخص بسیار شریف و با افتخاری بود و کلوب را با مدیریت نیرومند و خوب خود اداره می کرد. خیلی خوشحالم که گرشاسبی نیز ادامه دهنده راه طاهری هست. در حال حاضر پیروانی نیز به تیم ما ملحق شده است و همه ما در حال رشد هستیم.

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیباترین خاطراتم را از علی کریمی و نسل طلایی فوتبال کشور عزیزمان ایران دارم و به داشتن شاگردی چون او افتخار می‌کنم. 

    جدایی مهدی طارمی، سروش رفیعی و رامین رضاییان در دو سال اخیر موجب شد بسیاری از هواداران دلواپس تضعیف پرسپولیس شوند؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد. از جدایی این بازیکنان دلخورید؟

    طبیعی است که هر بازیکنی یک روز به تیم می آید و روز دیگر از این تیم می رود. به هیچ عنوان از دست این بازیکنان دلخور نیستم، ضمن این که ما آینده نگری این ماجرا را کرده بودیم و به همین علت بشار رسن، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و گادوین منشا را جذب کردیم. در واقع جهت خروج تعدادی از بازیکنان مان آماده بودیم و مشکلی با آن نداشتیم.

    بازیکنان با کیفیت زیادی در لیگ هستند که آرزوی بازی در پرسپولیس را در سر دارند. به طور کلی یک بازیکن چه شاخصه هایی باید داشته باشد که بتواند توجه یک مربی را به خود جلب کند؟

    کریمی از حمایت مطلق من برخوردار است / برانکو

    خیلی راحت هست؛ آنها باید کار کردن را دوست داشته باشند. تلاش و تلاش کنند و علاقه به فوتبال داشته باشند. در کنار همه این ها باید علاقه به کار کردن را به مربی نشان دهد.

    به خاطر دارم در وقت درگیری شما و کارلوس کی روش بر سر پرسشها مختلف، علی کریمی بارها از شما حمایت کرد و حتی کار به جایی رسید که کی روش از او خواست گول حرف های دیگران را نخورد. جادوگر در حال حاضر به شدت با عوامل فدراسیون و کی روش درگیری دارد و علیه آنها افشاگری هایی انجام داده هست. در شرایط فعلی قصد ندارید در این باره اظهار نظر کنید؟

    علی کریمی بازیکن من بوده و هر لحظه عزیز و گرامی باقی خواهد ماند. زیباترین خاطرات را از او و نسل طلایی کشور عزیزمان ایران دارم. نمی دانم ریشه پرسشها کجاست ولی به طور حتم کریمی از حمایت مطلق من برخوردار هست. تاکید می کنم که نمی دانم ریشه پرسشها کجاست ولی علی کریمی شخص محترم و با شخصیتی هست. افتخار می کنم که او بازیکن من بوده و در حال حاضر نیز جهت دوستی با او به خودم می بالم.

    واژه های کلیدی: بازیکن | قهرمان | بازیکنان | پرسپولیس | علی کریمی | پرسپولیس | محسن مسلمان | علی اکبر طاهری | لیگ قهرمانان آسیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار